3.- Tenim tres comissionats científics, cinc camps persistents i set ponències permanents en estudi, investigació-acció i en innovació constant.-
3.1.- Tenim tres comissionats científics:
1.- La mediació, eina per a la pau interpersonal
2.- L'aprendre a aprendre sempre (Cooppel) com a instrument per a la pau interior i
3.- La conversa (C@LC) com a ajuda per a créixer junts
i
3.2.- Cinc camps persistents sobre la conversa aplicada a la legitima concòrdia (C@LC) en what's de:
1.- C@MINS COOPPEL Suport tècnic extraescolar.
Permanent de difusió en DiM EDU Global del Projecte Cooppel en relació a escoles i instituts de Catalunya, Andorra, Espanya i Hispanoamèrica.
2.- CONVERSES APLICADES A PERSONES QUE APRENEN CATALÀ (CPNL,EOI, UNIS) I APLICADES A PERSONES AMB DOL.
3.- RELACIONS ASSOCIACIONISTES I RAONS DE CORRESPONSABILITAT SOLIDÀRIES.
4.- TESI PERMANENT Causa Cooppel per la Pau, conversa, meta-aprenentatge i mediació
5.- SET PONÈNCIES PERMANENTS EN L'ESTUDI, INVESTIGACIÓ-ACCIÓ I EN LA DIFUSIÓ:
5.1.- DiM EDU Global.
Nascuda en el 2017 com a participant actiu en les trobades catalanes, espanyoles i hispanoamericanes del DiM EDU.
5.2.- SALUT.
Nascuda en el 2013 en les ponències anuals en el Col·legi Oficial de Metges de Tarragona COMT en presencial fins a 2019, darrera presencial però que es continua a nivell telemàtic i presencial en altres espais.
5.3.- JUSTÍCIA. Cultura jurídica i motivacions.
Nascuda en 2007 quan vaig ser elegit Jutge de Pau Suplent de Cabacés fins ara. Mediació i Prevenció. Vaig introduir en els jornades anuals de Tarragona al Magistrat Joan Perarnau i al Fiscal Xavier Jou.
5.4.- DRETS i iniciatives solidàries.
Nascuda en el 1987, en la mediació i negociació en el camp docent d'ensenyament fins en l'actualitat . En les AMPES entre 1999-2009. A partir de 2017 en l'Observatori, Oficina i Fòrums de Drets Humans a Tarragona, el Priorat, Andorra, Catalunya, etc.
5.5.- VALOR FAMILIAR: EDUCACIÓ I ENSENYAMENT
5.6.- Coneixement i pensament Neurocientífic i el Pla Cooppel per la Pau.-
5.7.- COMENTALISME: relats, discursos i narratives.-
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada